Body combat

Var och tränade förut, Body Combat. Det är så sjukt kul! Och man blir heeeelt slut, som spaghetti. Och bara för att det var så kul idag så blir jag insprirerad till att träna MASSOR! Så imorgon innan Baby ska till skolan ska vi ner och gymma lite. Denna gången ska vi försöka hålla sams när vi gymmar tillsammans (har aldrig hänt, men ändå!), jag lovade trots allt att inte bli arg. Men jag avskyr när någon står och tjatar på mig om saker jag inte vill göra, då blir jag tvärtemot! Typ fem år, jag vet :) Och på söndag ska jag in till Kompassen i stan och träna Body Combat igen, det är samma instruktör och det gillar jag.

Kvällen har ägnats till att vika tvätt och bara pyssla och dona. Spelat musik på hög nivå och sjungit och hängt in alla mina kläder i garderoberna. Det var många plagg som inte låg där de skulle, ajaj! Men nu är det ordnat det med.

Ska krypa ner i sängen nu och läsa några sidor i min bok. En pluggfri kväll, väldigt skönt! Annars brukar det alltid bli några sidor i någon av skolböckerna, uppdatera lite. Men inte idag som sagt! Nattinatt, sov så gott :)


Den här bilden är så jävla skööön! Haha, man ser verkligen att vi shakar loss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0