Bion var super!

Igår var ju vi på bio, Arn som sagt. Den var ruskigt bra, bättre än ettan till och med! jag är oerhört förvånad att en sådan här film är så bra fast att den är svensk. Innan bion käkade vi på en restaurang som heter Galinas, den brukar vi gå till innan vi går på bio. De har alltid jättegod mat och så är det så mysigt där! Vi tog blandat grillat, det var gott förutom lammribbsen som jag fick kväljningar av. Inga fel på de mer än att jag inte gillar lamm!

Idag ska jag plugga och så är det tvättsöndag i detta hushåll. Fint väder är det ute också, så det blir nog en prommis i spåret sen för att piggna till och få lite energi! Adjö!


Min bio-outfit.


På restaurangen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0