Äntligen kväll

Idag har det varit en lång dag i skolan. Plugg konstant med lite avbrott för lunch såklart! Men jag har fått väldigt mycket gjort vilket känns skönt. Jag är ju inne i någon konstig fas med massor av energi till att plugga! Imorgon blir det tidig morgon och sen eftermiddag igen, ska försöka gå upp samma tid varje mogon på veckorna för att minska min trötthet, rutiner är bra som sagt!


Jag imorse, jag ser lite trött ut!


Så här mycket breder vi ut oss när vi pluggar! och kolla mina pennor i alla möjliga färger (alla matchar!)



Idag fick jag reda på något väldigt jobbigt. Jag hoppas hoppas att det blir bra, att det går uppåt istället för neråt. Man liksom känner sig så hjälplös här nere, långt bort från där man just nu vill vara. Å andra sidan vet jag att jag inte skulle kunna göra någonting ändå, mer än att vänta och hoppas på att allt blir bra. Usch, känner mig inte redo för detta.

Nu ska jag hoppa in i duschen. Godkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0