Äntligen fredag!

Japp, nu är det äntligen fredag. Här händer det grejer förstår ni. Skolan har dragit igång ordentligt vilket såklart är kul! jag och en klasskompis åkte in till Svenska Mässan i onsdag för att kolla utlandsstudier. Nackdelen med de skolorna som inte samarbetar med Chalmers är att om man då studerar en termin på ett av de universiteten får man betala allting själv, inklusive terminsavgift. Så jag och Gustav gick till vår studievägledare igår och hörde hur det låg till med utlandsstudier och vad man ska tänka på. Så vi fick information och fick även veta att om man bli utvald av Chalmers och får åka (jag är lite sugen på Skottland!) så får man ett stipendium innan man åker. Så det är ju något att fundera på! Och Skottland är ju inte så långt bort.

Sen var jag på Backaplan idag och bokade tid för synundersökning. HoppsanHejsan, det var verkligen inte tänkt att jag skulle göra det, men så kan det gå! Jag måste ju änå göra det förr eller senare och då valde jag förr :) Så om en vecka ska jag dit!

Nu ska jag fortsätta städa här så J blir glad när han kommer hem! Hej så länge!


Mina nya svarta tygskor som ÄNTLIGEN kom på posten. Jag har levt i dem sedan dess!


Kan verkligen rekommendera denna scrub samt rengöringsmousset nedan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0