Välförtjänt sovmorgon!

Idag tog jag mig en välförtjänt sovmorgon. Gick upp strax efter halv åtta och efter det har jag haft en sån där skön och lugn morgon som jag gillar! Jag kommer knappt ihåg sist jag hade en sån. Det är skönt att hinna vakna till ordentligt innan man börjar plugga. Måste vara pigg till helgen då det är plugg som gäller för hela slanten!

Idag ska vi ha vår redovisning i APU. Känns bra faktiskt, man vet vad man ska prata om vilket alltid känns skönt! Känns helt sjukt att man snart har läst halva höstterminen, vart tar all tid vägen?? Det kan man fråga sig..

Idag ska jag köpa lunch i skolan, inte så sugen på samma mat för typ fjärde dagen denna vecka, haha! Hoppas det är någon god mat i kårhuset bara..

Ska dra mig nu, Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0