Trött trött!

Idag är jag trött trött och ska hoppa över träningen. IGEN! Jag orkar verkligen inte, ska laga mat och greja så det känns som om tiden inte räcker till. Sånt är livet ibland!

Idag hade vi gruppmöte men som vanligt kunde ju inte hela gruppen vara med, vi var bara fyra stycken på mötet. Det gick bättre än väntat förutom att vi tydligen har valt olika segment och det fungerar ju uppenbarligen inte. Jag och Gustav var helt säkra på att vi hade rätt och att vi sagt det från början men de andra hävdade då tvärtom. Efter många om och men (jag var rätt passiv och mesig i diskussionen då jag inte ödslar energi i onödan) kom vi fram till att jag och Gustav skulle ändra vårt Marknadserbjudande till det segment som de tyckte. Så imorgon blir det ändring på det och sedan redovisning.

Igår hade vi ingen Materialteknik för vår lärare var borta så vi ska ha den lektionen i morgon istället. Klockan tre till fem! HAHA, kul en fredag... Å andra sidan ska helgen ägnas mestadels åt studier så why not liksom?

Nu ska jag gå och göra mat, måste ju ha matlådor till skolan ju.. Köttgryta med svamp, mycket gott! Och sen är det ju äntligen nya avsnitt av du är vad du äter! Jag är verkligen inte Anna Skippers stora idol men det är ju faktiskt rätt trevligt att titta på ändå. Sen läste jag i Metro idag att de i något av de kommande programmen skulle filma från deras (hon och hennes man då) semesterhus de köpt i Turkiet. Det är ju ett måste för mig för Turkiet är nästan mitt favoritställe att vara på! Adjö så länge.


Dagens, min nyfunna favoritkjol :)


Denna fagra tygpåse rövade jag med mig från mormor och morfar. Den har jag alla mina tunga böcker i till och från skolan. Jag tycker det är så skön text på den, jag känner mig jättesöt när jag går med den ;) BLI NATURVÄRNARE, PRECIS SOM JAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0