The winner takes it all!

Lyssnar på Soundtracket till Mamma Mia nu och är hur sugen som helst på att se filmen IGEN! Jag har ju som sagt sett både musikalen och filmen. Jag kommer absolut köpa filmen när den nu kommer ut och så ska den få stå på en av tavellisterna och sprida glädje! Jag har också sparat plats till SATC-filmen såklart.

Idag har varit en bra dag, goda nyheter. Nu är det som det är och mer kan man ju inte göra! Men kom ihåg att man ska vårda sina nära och kära runtomkring sig, man lever inte i all evighet tyvärr..
Åkte in till skolan tidigt idag med och har kommit en bra bit på väg i APU:n vilket känns himla skönt. jag och Gustav hann klart med Marknadserbjudandet också, men vi får väl se i morgon vad gruppen har att säga. Vi var hur som helst mycket nöjda med vårt arbete! Vi åkte hem vid fem-tiden så det blev en okej dag, inte jättelång utan lagom. Jag och J åkte och storhandlade när jag hem, något nytt som vi gör. han är så rolig för man får absolut inte handla några andra dagar än de två dagar i veckan som man ska storhandla, haha. Han anser att det inte finns någon mening med det annars! Han är söt den där Johan...

Nu ska jag i alla fall hoppa in i duschen och sen blir det sängen. Imorse var det så sjukt jobbigt att gå upp, men jag har ju bestämt mig att jag ska gå upp SENAST sju måndag-fredag och hittills har det ju gått bra. Man blir ju pigg bara man reser på sig, men när klockan ringer och han som ligger bredvid ligger och sover är det rätt lockande att ligga kvar! Men har jag bestämt mig så har jag :)

Godkväll gott folk!


Today I'm wearing this..


Ser jag trött ut eller vad?


Min nya SUPER-penna, jag skriver hur bra som helst nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0