Thank God it's friday!

Äntligen fredag, jihaa! Har gått upp tidigt VARJE morgon denna vecka som jag lovade mig själv att göra, med resultatet att jag idag är sjukt trött. Jag tror iofs att det går över när man väl kommer till skolan och börjar plugga. Jag ska snart åka in och plugga APU, fortsätta att läsa i boken och försöka sammanfatta det viktigaste i min lilla rosa bok. Måste även köpte en ny marker, sån där som man markerar text med, för jag har markerat så mycket i vår stora, tjocka bok att den har tagit slut! Ojsan, hoppsan! Flitens låga brinner stadigt här hos mig förstår ni ;)

Nu ska jag hälla i mig mitt kaffe och sen ska jag kila till bussen! På återseende, adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0