Pics

Kom på att jag tog lite kort när vi gjorde pizza i helgen. Eller rättare sagt Johan gjorde pizza och jag diskade, hehe!




1) Johan har kavlat degen, duktigt ;) 2) Jag avnjuter en kall öl, gottigott! 3) Pizzan innan gräddning. 4) Johan visar stolt upp sina mästerverk! 5) Den färdiga pizzan på min tallrik, yummie!


Trosorna jag köpte idag köpten på Kappahl där de hade 3 för 2 vilket alltid är uppskattat! Eftersom jag för ett par helgen sedan tog en storrensning (välbehövligt!) i min underklädeslåda unnade jag mig tre nya par.


Ser de inte mysiga ut? Ren bomull, de gillar jag. Och skrynkliga kanter, det är sött!

Med dessa ord säger jag godnatt! Det är dags för en lång natts sömn så jag kan ladda batterierna för en LÅNG pluggdag i morgon också. Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0