Nu är det HELG!

Kom hem för en halvtimme sen, hur skönt som helst. På sista lektionen, den som blev flyttade till idag, var vi bara fem stycken! Snacka om privatlektion, man fick ut rätt mycket av den i alla fall.

Just nu står Johan i köket och ska lägga köttet och champinjonerna i marinad samtidigt som han vrålar Kristina från Duvemåla. Det är inte lika bra som originalet dock!

Ska kila iväg och hjälpa till, Gud förbjude att sitta här och slöa en stund.. Ciao!

Första dagen denna vecka som jag har jeans, det har annars varit kjol-vecka för min del!


Mina nya markerpennor i fina färger, jag blir glad bara genom att titta på dem!


YES, äntligen är skoldagen slut och helgen på intågande! Mina utekläder denna dag..

Kommentarer
Postat av: Anonym

SPELA IN JOHAN NÄR HAN SJUNGER !!! och uppmana honom att jag känner mig ganska ensam och lämnad i varat bloggar projekt =)..

2008-10-03 @ 22:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0