När det blåser i Göteborg

så blåser det ordentligt. Det låter som tusan i rutorna, man blir nästan rädd för att de ska gå sönder! Tänk om de skulle göra det när man sover, jösses vad rädd man ska bli. Hemska tanke!

Har i alla fall läst klart nu, inget mer ikväll. Ska snart lägga mig och kanske titta lite på TV så man slappnar av lite grann. jag får ju så ont i magen när det är tentavecka, går och oroar mig och har mig. Men sånt är livet! Just nu längtar man så sjukt mycket till fredag EFTER klockan 18, då är det nämligen bowling och fest! Man kommer vara hur trött som helst och helt överlycklig över att tentaveckan är över, oavsett om det gått bra eller inte. Jag längtar som faan!

Wish me good luck folks! Ska krypa till sängs nu. Sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0