Lugnet blev en storm till

Det som blev ett lugn idag blev en storm igen. Det blåser som tusen ute igen så jag har tänt ljus i hela lägenheten. Det är ju så mysigt när det regnar och blåser ute. Är helseg, ska kolla på någon bra film tror jag. Mamma Mia skulle inte vara fel att se såklart. Men undra hur kvalitén är? Annars skulle jag nog kunna tänka på att se Hairspray, det var riktigt länge sen. Den är ju också jättemysig att se! Jag har en förkärlek för musikalfilmer vilket kanske märks? Hehe.



Nu när det är så grått och trist ute, blir jag så sugen på att åka utomlands. Eller att titta och planera rättare sagt. tyvärr är det jag i denna lilla familj som gillar att planera, men min andra hälft är inte alls lika sugen på det. "Det ordnar sig" är ett standardsvar när jag tjatar :) Grekland lockar mycket till sommaren i alla fall. Europa har mycket outforskat, man behöver inte bege sig över hela jordklotet för att hitta sina favoritställen, även fast vissa tror det.


Santorini vore väl inte fel? (bilder från Apollo)
Klicka för att förstora.


Laddar min iPod nu och ska såsmåningom lägga in lite ny musik. Dock ligger den på Johans dator så jag hoppas att han inte tagit bort den. Risken är rätt stor, han gillar inte min musik!

Nej, nu ska jag titta på någon film och mysa lite. Godkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0