Lång pluggdag framför mig

Idag har jag en lång pluggdag framför mig igen. Måste verkligen få lite mer saker gjorde idag, igår blev den mest prat om allt och ingenting för mig och Gustav. Skärpning idag alltså! Känns hur skönt som helst att kunna ta med datorn till skolan och kunna komma ut på internet. Sparar massor med tid på morgonen, nu kan jag ju kolla och fixa allt jag behöver när jag kommit hit, hur smart är inte det??
Igår var jag kvar ända till 19 i skolan, idag ska jag helst vara kvar till 20, om jag orkar. Men jag fick ju lite bråttom hem igår då jag hade hittat en bra grej och var tvungen att komma hem och få lite råd av mor på telefonen. Koncentrationen svek då kan man säga! hehe.
Nu ska jag sätta igång här, hälla upp en kopp kaffe (idag har jag en termis med kaffe med mig, jajjemän!) och plocka fram böckerna. Ciao!


Idag, precis nu, laddad som tusan.. Mjaeee?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0