Katastrof!

Min Dirty Dancing film är borta, katastrof! Som tur är kan man ju ordna det ändå, men jag vill verkligen hitta den. Originalet är ett MÅSTE! Ska kolla på den iaf och mysa lite :)

Ikväll gjorde vi baguetter i ugen till kvällsmat. Vi åt så mycket till lunch så vi var inte speciellt hungriga! Det var gott iaf och till efterrätt för min del blev det ckolad. Har utvärderat chokladsorterna nu och har korat Marabou Premium 70% till vinnare, så den måste ni köpa och testa!


Klicka på bilderna för att förstora.

Som jag redan har sagt så blev ljuskronan i köket helt fab så jag var ju såklart tvungen att ta kort och visa :) Jag tror mannen i hemmet tycker det blev bättre än han trodde. Ibland tjänar man på att vara envis!



Saknar Kola som en tok, min lilla skrutt. Så för att göra det lite lättare har jag henne som bakgrundsbild på datorn. Helst skulle jag vilja att hon höll mig sällskap i soffan när Johan kollar på fotboll. Jag tror faktiskt att han saknar henne lite grann med! Hon saknar nog honom i alla fall, haha.



Nu ska jag gå o kolla på Dirty Dancing och njuta av att det är lördag. Hoppas också att min huvudvärk som jag haft nästan hela dagen ger sig snart. God kväll och så småningom även Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0