Kan man känna sig lite lättad?

Sitter just nu och slötittar lite på artiklar på Aftonbladet. Det är ju stort hålligång nu med Rosa Bandet vilket är jättebra, helt plötsligt känns det som om det drabbar många kvinnor i ens omgivning. Hittade då en artikel där det står om en undersökning gjord av brittiska forskare som visar att kninnor som är större än genomsnittet vid födseln löper större risk att få diagnosen bröstcancer. Jag var ju pytteliten, så då behöver jag inte oroa mig? Eller? Jag tror man ska ta sådana undersökningar med en nypa salt, det är trots allt MÅNGA faktorer som spelar in om du blir drabbad eller ej. Men ändå, det var ju mer än 600 000 kvinnor som var med i undersökningen!

Nej, mat var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0