Kalla fötter

Åkte som vanligt in till skolan tidigare idag, fick en del gjort. Försökte ringa NK och ta reda på hur de sköter sina inköp, men det visade sig vara lättare sagt än gjort. fick ett nummer till en tjej som lät väldigt konstig när hon svarade. Anledningen var att hon befann sig i Bangkok så hon gav mig ett nummer till en annan tjej som inte ville svara på hela dagen! Så jag får försöka i morgon igen.
Beslutade mig för att åka hem efter lektionen idag och inte sitta kvar. Kände mig lite trött, så nu ska jag kolla på Kalla Fötter som Johan så snällt fixat till mig (ibland skiner dom till!) och sen ska jag ta och plugga lite till. Men just nu vill jag bara ligga i soffan en stund! På återseende :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0