Godnatt!

ska lägga mig nu. Tentadag i morgon igen, ojoj. Känns inte alltför kul, det är abra att göra sitt bästa ändå. Vi har suttit och pluggat hela dagen, åkte bussen från skolan klockan nio! Snacka om att jag var trött. Kollade klart på slutet på SATC-filmen förut, har sett den fyra ggr redan men den är sjukt bra. Den kommer nog skapa beroende hos mig i alla fall! Ska gå o lägga mig nu och ta sovmorgon, tentan är inte förrän klockan 14. Ogillar! Men efter klockan 18 är det partyfix och laddning inför den roligaste kvällen på länge! Jag längtar svinmycket, hade det inte varit för det hade jag brytit ihop redan inför tentorna. Så tack för det! Jag har inte skrattat så här mycket i skolan på riktigt länge, haha. Det gör pluggandet mycket enklare om man säger så! Godnatt och sov gott :)


En bråkdel av alla våra saker på bordet. Undrar hur det skulle se ut i vårt kollektiv, haha?


Får man tråkigt kan man ju alltid komma in till oss och måla lite på tavlan. Typ "gissa vem det här är" leken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0