Godmorgon fredag!

Blev en tidig morogn idag med, har dock inte kommit igång med plugget än. Sitter i bibblan och kollar runt på diverse saker på nätet, så man har det avklarat! Annars kommer jag bara vilja göra det stup i kvarten och då är det inte så lätt att koncentrera sig. Idag var det ruskigt kallt ute, 2 grader bara när jag kutade till bussen. Tur att jag tog min ulljacka! Igår satt jag ju kvar ända till åtta i skolan, fick ju baby att hämta mig. Vi svängde förbi donken då både han och jag var hungriga och inte orkade laga mat. Åt så jag fick ont i magen, haha! Men gott var det :) Känns som att träningen får ligga på is en vecka till, får ta tag i det efter tentorna! Just nu är jag så himla trött när jag kommer hem efter en så lång pluggdag att jag vill sova på en gång.

Nej, nu ska jag köra igång här, min starttid är klockan nio och det är den exakt nu. På återseende!


Tjohoo, vad glad man kan vara en fredagmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0