Fortfarande i skolan, men...

nu sitter jag nere i lunchrummet. Gustav skulle på dejt så jag sitter kvar här ett tag till. Ska försöka sitta kvar till 19.30 i vart fall, om jag orkar vill säga. Vi har redit ut rätt mycket i eftermiddag faktiskt, läraren hade lagt ut ett extra PM med de begrepp vi förväntas kunna och det känns skönt att titta på de och klargöra de begreppen. Kan man de borde man ju kunna få en trea i alla fall. Jag och Gustav konstaterade att i båda de kurser vi läser känns det som om man lika gärna kan få en 4 som underkänt. Men jag håller på godkänt ändå, haha! Nej, nu ska jag börja här så jag kommer hem nångång. Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: mamman

det äs så roligt att se och höra att du är så ambitiös!! Tentan kommer att gå jättebra ska du se!Välkommen hem när tentaveckan är över.då ska jag göra din favoritmat.....bara att välja! puss från mamman

2008-10-15 @ 20:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0