Förkyld och hemlängtan!

Jag är så ruskit förkyld idag, faaaaasen. Gillar inte det. Man blir så trött och näsan bara rinner och rinner. Det går nog över snart hoppas jag! Har hemlängtan också. vilken tur att jag ska åka hem idag då! Ska kila en kvart tidigare från lektionen idag så jag hinner med tåget. Vore ju hemskt att missa det, X2000 och allt! Har tagit med mig alla skolböcker hem också, har en del att läsa. Missa ju två lektioner på fredag så.. Jag har inte en enda fredag sen jag började på chalmers haft en enda riktig lektion på fredagar, utan bara övningslektioner eller ingen alls. Så när jag såg att vi har två föreläsningar på fredagar höll jag på att gå i taket! Vilken skit! så jag tänkte att det nog måste vara lättast att vara borta från första fredagen, men gissa vad? Det är SÅKLART en obligatorisk lektion på, bara för att jag ska åka hem då. Hur typiskt är inte det? Men jag tror det ordnar sig, ska snacka med läraren idag. Får läsa på det jag missar själv istället. Haha, vet ni vad han heter i efternamn? Jag höll på att dö av skratt när jag läste det. ÖHL! haha, roligt va? Det tycker jag i alla fall..
Nej, nu ska jag fixa det sista är och sen är det skolan. Fyra timmars föreläsning i samma ämne, sömnpiller? Har i alla fall hört att denna tenta ska vara rätt så lätt, det är alltid skönt att höra. Vi har ju ändå tre tentor i december. 15, 17, 19 december så det blir tentaplugg och tentaångest på hög nivå då! Men så blir det ju sälen till nyår, skönt med lite semester. Har varit dåligt med det på jäkligt länge nu. Behöver det känner jag. Dör nästan annars! Jaja, som sagt, ska kila! Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0