Bra början, bra slut..

Denna helg har varit en berg och dalbana. Fredagen var hur kul som helst, tackar tackar för det :) Lördagen var väldigt lång med alldeles för få timmars sömn efter fredagens party. Blev kvar i skolan i tretton timmar. På en lördag. Är jag normal? Jag var hemma kvart i ett i natt. Jisses. Idag har det varit en grå dag. Regn, rusk och diverse annat. Men nu är allt ljust igen, allt utom himlen då! Fick sms av kompisarna som undrade om Fisen ville med på bio och visst ville hon det. Kulkul! Så jag ska väl göra mig i ordning snart antar jag. Allt min smink är hos Bea så det blir sminkning light nu, får fixa mer hos henne sen. Hoppas alla haft en trevlig helg :) Lite bilder från fredagen nedan. Och förresten, jag tror att jag blir bättre på att bowla i takt med ölen som slinker ner ;) haha. Det gick nämligen bara bättre och bättre! Tjingeling!


Klassen bowlar

Bea :)

Rikard och Ricky

Bea, Gustav och jag..

Jag, Bea och Ida!

Jag, Marcus och Bea!

Ida röjer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0