Tisdag och sovmorgon.

Tisdag igen, och en härlig sovmorgon idag med! Har kollat på ett avsnitt av desperate housewives, druckit kaffe och vaknat till sådär skönt som jag gillar. Idag börjar vi inte förrän jalv elva, så jag ska snart börja göra mig i ordning. Har ekonomi hela dagen, och ett möte med vår engelskalärare efter det. Idag är det tänkt att jag ska plugga mesta delen av dagen, läsa lite när jag kommer hem och sammanfatta. Jag gillar sammanfattningar!

Tränade ju igår, det var hur skönt som helst. Sa också upp mitt gymkort bara så där, har nämligen tänkt börja träna på fysiken med gänget. Det är billigare också, vilket man tackar för som fattig student! Jag och Johan ska ju springa Göteborgsvarvet så vi måste väl sätta igång, annars kommer vi aldirg ta oss runt. Eller han gör nog det, inte jag då... :) Har lite känningar av träningsverk idag, härligt! Ska ta vilodag idag och köra på imorgon igen. Smart det där att ha med sig träningskläder till skolan, då finns det liksom ingen utväg!

Idag är det grått grått ute, trodde nästan det skulle blir fint väder idag när jag vaknade och tittade ut genom fönstret, men icke! Så länge det inte regnar är jag glad iofs. Igår var det storm när jag åkte till skolan, regn och massor med blåst. Jag hade ingen större lust att ge mig ut i det vädret, men vad ska man göra?

Nej, nu är klockan mycket. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0