Tiden går sååå långsamt!

Jag är så fruktansvärt trött och seg, dagen har gått jättelångsamt! Johan och jag tog bilen och parkerade den vid skolan för att sedan gå bort mot Eriksberg längs vattnet. Det är så himla fint med alla nybyggda lägenheter precis vid vattenet och idag var det jättemycket folk ute på promenad! Johan var lite skeptiskt som vanligt innan vi väl åkte, men sen var han rätt imponerad över de grymma lägenheterna och det sköna vädret. Skönt var det i alla fall!


(klicka på bilderna)

vi gick och köpte pizza förut för jag blev så sugen på det och hade absolut ingen lust att laga mat. Det var jättegott för det var jättelängesen som jag åt det sist! Sitter och slöar lite här nu, men ska snart diska och greja tänkte jag. Sen blir det nog att krypa ner i sängen och kolla på en film eller något. Är sååå slö idag! Men vi hade ju så himla kul igår och dansade järnet så jag får vara slö idag :) Ska åka in till skolan i morgon en stund också, lika bra att göra det så man får någonting gjort. Då kanske jag skulle passa på att träna också? Jaja, ska diska nu i alla fall. Några fler bilder från gårdagen nedan. Tjingtjing!


(Klicka på bilderna)

Kommentarer
Postat av: Appel

Otäckt snygg mössa johan har !! =)

2008-11-25 @ 23:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0