Sovmorgon.

Idag tog jag sovmorgon, var sjukt trött igår så jag kände att det behövdes. Sitter alltså fortfarande hemma, men ska alldeles snart slänga på mig kläder och göra mig i ordning. Tänkte passa på att träna på vägen hem idag också. Känns så kul nu när man har kommit igång! Haha, i måndags tror jag det var, när det regnade så mycket och blåste nästan storm, så låg det fyra (tror ajg det var) trasiga paraplyn kastade på den korta korta vägen till bussen! Jag började småskratta för mig själv eftersom jag sagt så många gånge att paraply inte fungerar här nere när det regnar. Fyra stycken, ojoj! haha. Jaja, nu ska jag göra mig i ordning. Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0