Söndag, imorgon börjar allvaret igen.

Gormiddag söndag! Kom inte upp ur sängen förrän elva, vilken lyx :) Det värsta är att hela dagen går utan att man får någonting gjort, haha. Det är sooool ute, funderar på att gå en prommis och handla på vägen hem. Babe kommer ju hem idag, så jag har lovat att göra mat när han kommer! Igår fick jag besök. Ida, Fredrik, Rickard och Marcus kom förbi en sväng. Vi lagade kycklingsallad, spelade lite PS3 och kollade på Matrix. Jag var tydligen den enda som inte sett den, igår insåg jag varför! Det var inte riktigt min smak på film, men det är ju alltid trevligt att prata sig genom halva filmen, då överlever man ju ändå :) Nehej, nu ska jag fixa i ordning här och ta mig ut i det fina vädret. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0