Så var denna helg slut!

Usch, tiden går fort nuförtiden! Det säger bara swosch ;) Igår var det ju Tomten är far till alla barnen, den är sååå bra! Jag och Johan sa just det, att det inte görs några såna svenska filmer längre. Såna som man kan titta på om och om igen! Det är synd, vi kanske bara är inne i en svacka? vem vet, vem vet..
Ska sätta mig och läsa lite skolgöra nu, ska lämna tillbaka en av böckerna till Ida i morgon så jag ska läsa så långt jag hinner/orkar. Jag tycker som sagt att det ända är rätt kul i skolan nu, så det känns lugnt. Även om själva kurserna inte är de roligaste så känner jag att jag trivs i skolan, med vänner, plugg och allt som hör till! Känns tryggt på nåt sätt :)

Imorgon ska jag ta med mig träningskläder till skolan så jag kan träna på vägen hem. Nu finns det ingen återvändo längre! Jag känner att jag får ont i ryggen och blir slö och då är träning perfekt. Som man brukar säga:

"Den som inte tar sig tid till träning får förr eller senare ta sig tid till sjukdom"


Och så ett stort grattis till alla pappor på fars dag! Grattis grattis :)

Nu ska jag göra lite nytta och sen blir det nog en tidig kväll. Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0