Powerwalk

Kom inte in till skolan förrän strax efter halv elva idag, fast det var ju väldigt behövligt med lite sovis och att kunna slappna av lite. Vi satte oss med massor av energi till att göra klart laborationsrapporten, men energin tog slut framåt eftermiddagen så det är fortfarande lite kvar att göra. Vi tänkte delegera det sista till de som inte gjorde så mycket. Jag blir så trött på mig själv när jag blir seg och sömnig i skolan och sitter med någon rapport eller så. Jag får jättekort stubin och irriterar ihjäl mig på alla som inte gör något och så blir jag som en annan kärring! Ibland bli jag det med all rätt, fast många gånger blir jag det bara för att jag är trött, men jag menar, alla andra är väl också lite trötta för det mesta eller?

När vi var klara skulle jag egentligen iväg och träna, men både jag och Ida var trötta så vi bestämde oss för att ta en Powerwalk upp på Ramberget istället. Jag har nästan aldrig sett något så fint. Man såg HELA Götebrog, hur häftigt som helst. Nästa gång ska jag ta med kamera och ta kort. Det är bra nu när det är någon som hittar lite runtomkring som kan guida lite, haha.

Imorgon ska två killar i klassen ha födelsedagsfest ute på ett ställe i stan, så jag ska dit såklart. Det kommer nog blir kanon! Denna gången har jag ju min kamera hemma så den åker absolut med så jag kan vimmelfota lite :) Det är såå kul när man vaknar på morgonen och kollar på bilderna på datorn och inser att de flesta korten man trodde var KANONsnygga verkligen är jättefula. Men det är väl det som är charmigt också antar jag! Ska i alla fall ha på mig kjolen som jag skulle lämna tillbaka men som jag bara RÅKADE (jaa, jag looooooovar) riva av prislappen på på lördagen när jag provade den för 40:e gången hemma. Men den är helt PERFEKT så den ska användas i morgon i alla fall, samt någon snajsig topp till. Det kommer nog bli askul! Jag och Ida ska in till stan och fixa diverse, bland annat lämna tillbaka ett par spetsleggnings som var askassa, för stora på bredden och för korta. Hur tänker dom att vi vanliga människor ser ut egentligen? Sen ska vi åka hem hit och fixa till oss lite, behövs ju inte såååå mycket för vi är ju så söta ändå ;) hehe, skämt och sido, byta kläder och på med partystassen och så ska Johan bjuda oss på Tacopaj också! Jisses Amalia, tackar tackar babe :) Man måste ju ändå ta och fylla magen innan man ska ut och ta en svängom, annars går det aldrig åt rätt håll!

Nej, men oj så mycket jag skrivit! Orkar ni verkligen läsa allt strunt jag skriver?? Man undrar ju.. :) Ska plocka i ordning på min tvätt nu och sen är det läggdags. Godnatt folkens :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0