Plugg, sen bio.

Åkte hem efter lektionen och pluggar hemma istället för i skolan som det var tänkt från början. Är så jäkla trött idag så jag kände att jag behövde komma hem och få i mig lite kaffe. Känns som ett bombnedslag här hemma, måste diska, tvätta, städa och massa annat pyssel. Hur hinner man med sånt egentligen? Känner mig helt överöst med plugg till på köpet. Fast som en tröst är ju i alla fall att det känns riktigt kul i skolan nu. Jag gillar känslan när det klickar till och man bara vet att man lär sig saker, kunskap är bra! Och på tal om kunskap och allmänbildning så ska jag få en dos av det ikväll ju. Min mor sa att Bond-filmerna tillhör allmänbildningen och eftersom jag inte sett en enda så är det väl dags för det då! Jag och babe ska gå på nya Bond-filmen idag, ska bli mysigt :) En kompis sa dock att vi skulle ta med öronproppar för att volymen är så hög där. Vad är nyttan med att ha så hög volym på en bio egentligen?? bara önödigt ju. Fast jag har ju ändå så dåligt!
Nu måste jag sätta igång och sammanfatta igen. Skulle vara riktigt skönt med en "5 minuter" som min far alltid säger, men det finns INTE tid till det nu! Tjingeling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0