Oj så mycket plugg

Det är så himla mycket plugg redan nu, man kan ju undra om det finns något slut? Hinner inte med allting känns det som, bara massa stress. Imorgon ska i alla fall jag och Johan se nya Bondfilmen, kulkul! Jag är nog den enda som inte har sett föregångarna, har inte riktigt orkat sätta mig in i det än. Känns som om det är en del! men det ska bli riktigt roligt i alla fall! Ska sitta kvar i skolan och plugga på eftermiddagen så sluter vi upp inne i stan vid kvart över fem.

Usch, det har blivit riktigt kallt ute nu på dagarna, riktigt bitande kyla. Fast jag längtar ändå till snön då! Komsikomsi. När jag var hemma var det ju faktiskt snö, eller det kom under de dagar jag var hemma. Härligt :) Det värsta var att jag glömde kameran hemma och där finns det massor av vackra kort, så typiskt mig att alltid glömma något! Fast som vi brukar säga till våra nära och kära: då kommer vi tillbaka en gång till i alla fall :)

Nu ska jag sätta igång och läsa här. Läser några sidor och sammanfattar allt eftersom på datorn. Tänkte att det skulle vara bra! Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0