Nya Bond dårå...

Jaa, vad kan jag säga. Massor med pangpang var det i alla fall! Jag tyckte ändå att den var helt okej att se på, men jag blev nästintill döv. Jisses vad hög volym det var! jag hade nog inte valt en sån här film själv, men vad gör man inte för sin babe? :) Han står för övrigt och diskar nu eftersom han har vanan att skjuta upp det tills det blir massor med disk, haha! Och snart är det dags för tacopaj också, mums.
Idag glömde jag mina fina vantar som jag fått av mormor på bussen. Tusan! Jag har i och för sig haft dom i flera år eftersom jag fick dom när jag hade glömt mina en gång när jag skulle åka till pappa. Och där uppe är det ju kallt så då är vantar ett måste. så då fick jag mormors bättre begagnade och har använt dom ända sen dess!
Nu ska jag plugga lite till, har insett att det är rätt kul när man väl sätter igång. Tur är väl det!

Kommentarer
Postat av: B&B

Det kommer ett par nya vantar på posten!! Ulla har ett litet lager som tur är. Kram

2008-11-07 @ 11:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0