Nu känner jag mig som en ny människa!

Har precis duschat och känner mig som en ny människa! Oj, så skönt. Jag håller tummarna för att det går bra för Emil idag/inatt. Ska ringa Babe sen och få en uppdatering! Jag tycker det känns grymt coolt att han kör kåsan, inte alla som gör det liksom!

Ska bränna några skivor och börja plocka i ordning tänkte jag. Jag hoppas Babe har Nero på sin dator så att jag kan installera det på min. Jag hade två olika nero förut, men inget av de fungerade. Konstigt! Jag bjuder på tre bilder från igår också. Min kamera kommer hem i morgon, tack tack patrik! Igår agerade ida vimmelfotograf :) Tjingeling!


Christian, Ida och jag


Jag och Ricky


Rikard och Ida skakar rumpa så det ryker! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0