Måndag

så var även denna måndag slut, jisses vad fort dagarna går! Idag tog jag med mig träningskläder till skolan så jag kunde stanna på SATS på vägen hem för att träna. Det var mycket smart gjort av mig för jag kände att om jag varit tvungen att åka hem för att hämta kläder hade jag aldrig kommit ut ur lägenheten igen. Men nu blev det träning iaf, 40 minuter löpning och diverse annan träning. Skönt som tusan!
Idag fick jag en muffins av Rickard också, tackar tackar! Han hade bakat dom alldeles själv, bananmuffins! Jättegoda :)

Tack tack till mormor, morfar och Ulla för vantarna!! Dom är väldigt välbehövliga just nu i det här ruggiga vädret. Nehej, nu ska jag och borsta gaddarna och sen är det sängtajm. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0