Inga ljus, men..

Det är så typiskt, alltid ska det vara någonting. Slängde mig i bilen och åkte till IKEA för att handla mina favoritljus som ALLTID finns där. Då håller de på att bygga om där så det är allmänt kaos i hela varuhuset och mina ljus finns såklart inte heller. De enda som fanns var vanilj och röda bär, fel fel för mig. Jaha, då blev det en servetthållare och servetter istället, man kan ju inte åka hem från IKEA tomhänt! Åkte hem och parkerade bilen för att direkt slänga mig på bussen och åka in till Lagerhaus i stan. Då håller de såklart också på att vinter/julpyssla så där var de också lite kaos och inga bra värmeljus där häller. Så nu har vi i detta hushåll bestämt att åka till det där stället i helgen (lördag eller söndag, vet inte riktigt än...) för att handla diverse saker. Det är mest Johan som ska handla för omväxlings skull, jag ska bara handla ljus, haha! Så nu har det gått några timmar till spillo denna dag, men det gör inte så mycket. Skönt med lite luft nu när det är så friskt ute! Nu ska jag sätta mig och läsa lite skolgrejer och sen ska jag mysa framför TV:n. Just de, jag ska laga mat också. Allt annat som jag ser som måste göras (städas, dammsugas, allt sånt ni vet) ska jag enbart ignorera för idag är det ju fredag! Som en av mina kompisar önskade att någon skulle resa sig upp och säga idag på Ekonomilektionen:

Nej, nu tar vi och packar ihop våra saker gubbar, det är ju FREDAG!!

Trevlig fredag allihop, kanske blir någon update till. Vem vet? Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0