I did it!

Jag gjorde det, jag klarade båda tentorna! Idag ska det ta mig tusan firas :) Fick bra resultat på båda faktiskt, och på APU:n har jag chans på 5:a om vi får bra resultat på rapporten. Idag är jag glaaaaad!

Skulle gå och köpa en BILLIG svart kjol, med lite högre midja för jag har så himlans många färgade partytoppar men ingen svart kjol att ha till. Jag köpte två stycken på BokBok för jag visste inte vilken som passade bäst. Jag ska bara behålla en dock, det är tur att det finns öppet köp! Måste ju prova ihop med toppen jag ska ha, när jag väl bestämt mig för vilken. Jag kände att jag kunde unna mig en partykjol idag :) Nej, nu måste jag gå och göra mat och sen göra mig i ordning. Funderar på lockigt hår idag och det tar ju tid så då måste man väl börja... Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: B&B

Grattis och unna ER en trevlig helg. Vi skall gå på teatern som mamma är engagerad i imorgon och jag hörde ni fått biljetter av Kenneth på operan i GTB.Det var väl samma ni var på ifjol? Kul va!!



Kramar från oss

2008-11-14 @ 18:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0