Hungrig som en varg.

Just nu är jag hungrig som en varg! Johan lagar mat, han fick det uppdraget idag. Han fick för sig att göra schnitzel så jag överlämnade precis allt åt honom eftersom jag aldrig gjort det i hela mitt liv! Men det blir nog gott :)
Imorgon har jag sovmorgon, börjar halv elva. Har inte bestämt mig än för om jag ska åka in till skolan innan och plugga imorgon eller plugga hemma. Plugga blir det i alla fall, inget snack om saken! Har så sjukt mycket nu, som jag sagt mijloner gånger tidigare.
Var och tränade efter skolan, hade tänkt springa 40 minuter igen, men alla springmaskiner var upptagna! Och jag gillar inte de där trampmaskinerna. Så jag körde ett ordentligt pass överkropp istället och sprang en kvart på slutet. Känns redan i mina armar, lär väl inte kunna röra dom imorgon! Nehej, nu ska jag hoppa in i duschen. Här kommer en bild på mina FINA FINA vantar! Har ju äntligen min kamera nu, så det kommer komma mycket bilder nu igen. Tjingeling!


Fina, åh så fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0