Håll tummarna imorgon!

Imorgon ska Johans lillebror Emil köra Novemberkåsan, så då måste vi hålla tummarna!! Jag hörde i samband med förra årets kåsa att Linda Skugge (tror ajg det var) sa att kåsan endast skapades för att männen skulle ha någon form av motsvarighet till kvinnornas förlossning! Haha, det tyckte jag var roligt! Hoppas det går bra i morgon i alla fall! Och babe, du får heja extra mycket för mig med :)

Jag är nästintill klar nu, det blev rakt hår ändå. Måste förbi mataffären och köpa apelsinjuice också. Det ska bli kul ikväll faktiskt!


Kommentarer
Postat av: Appel

Vadå ?? får kvinnor skavsår i röven av att föra barn ?? hö.. pyttsan heller.. =)))

2008-11-22 @ 00:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0