Grannar alltså, ibland undrar man ju..

Jaa, att grannar inte alltid kommer överens är ju rättså välkänt! För någon månad sen eller så så pågick det en grannfejd här i vår trappuppgång mellan några av de boende här. Det var ingen fysisk fejd eller så utan allting skedde på vanligt papper, både dataskrivet och handskrivet, där vissa då gjorde sin åsikt hörd. Då var det några som var irriterade på att någon granne sjöng karaoke hela nätterna. Jag och Johan gick mest och skrattade åt det hela som slutade med att hela 6 lappar satt på anslagstavlan tillslut.
Till saken hör att Johan har sagt X antal gånger att någon av våra grannar sjunger opera och jag har mest skrattat och trott att han skojar. Men just nu så underhåller de mig, så jag måste nog tro på Johan ändå. Det är verkligen inte så att man knappt kan urskilja vad de sjunger utan det hörs klart och tydligt, så de måste verkligen sjunga högt! Som tur är ska jag till Bakckaplan nu och kolla på julklappar innan jag börjar plugga så jag behöver inte plugga till det här eländet. Men jag tycker det är rätt kul, så länge det inte är när man ska sova.. Jaja, på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0