Godmorgon fredag!

Usch, idag var det segt att gå upp ur sängen. Det blir nog så när man har haft sovis tre morgnar i rad! Även om det oftast bara handlar om en halvtimme så känns det alltid bättre att vakna av sig sjäkv och gå upp. Sitter och åter frukost nu, kaffe och A-fil med äppelbitar i. Mumsigt! Har jordens träningsvärk i hela överkroppen idag, ajaj. Men det är bra, träningsvärk ska man ha! Idag regnar det också, och mitt paraply (som oftast inte går att använda i alla fall pga blåsten) är i mitt skåp i skolan. Skit också! Idag blir det föreläsningar fram till tolv, sedan rapportskrivning till eftermiddagen nån gång. Sen skulle jag nog med Ida och shoppa present till hennes far! En sväng på stan är ju aldrig fel :) Ikväll vet jag inte vad det blir, men vi bestämde att vi skulle hitta på någonting i alla fall. Det återstår att se helt enkelt! Nej, nu måste jag skynda mig här. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0