God förmiddag!

Idag är jag ledig, eller rättare sagt: jag har en lektionsfri dag! Jag ska plugga i eftermiddag tänkte jag. När jag vaknade vid åtta idag så hade Johan åkt redan. Kommer inte ihåg om han sa hejdå eller inte, underligt! har haft en skööön morgon, kollat på the tudors. Passar mig som älskar kostymdraman! Har satt på mig träningskläder, ska nämligen ner på gymmet nu. Var ju på SATS igår men då sprang jag bara. Efter det är det dags för plugg!

Igår var vi hemma hos Ricky och käkade tacos. Mycket gott! Sen kollade vi på Madagascar, jag hade ju inte sett den innan. Den var jättebra, så nu kan jag och Johan se tvåan! När vi var på Bondfilmen visades trailern för Madagascar 2 och både jag och johan skrattade som tusan. Så den måste vi se!

Nej, dags för allvaret. På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0