Freeport today!

Idag blir det freeport eftersom Johan ska kolla efter kläder och skidjacka. Jag tror att jag har hittat min på Stadium, men eftersom en skidjacka inte är superbillig och att den ska användas några år framöver (samt att jag är en fattig student) så måste jag tänka på saken ett tag till. Har äntligen lärt mig att analysera INNAN man köper någonting för att se om man verkligen behöver det. Mycket bra Josephine :)
Det där stället åker vi till imorgon, kvart i åtta går bilen eftersom det öppnar nio. Och det enda jag ska köpa är som sagt ljus, haha! Skulle vilja ha en fleeceunderställ om det finns också.

Nu står Johan i duschen så jag ska sätta igång och göra mig iordning. Det är så bra här i gbg för det finns en radiostation som heter Bandit som bara spelar rock! Det är inte en enda dålig låt. Så radion i köket står nästan på för jämnan när jag är hemma. Jahopp, på återseende då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0