En grå och regnig dag som precis NU blev bättre!

Usch, idag är det grått, kallt och REGN här nere i Göteborg. I och för sig inte så ovanligt men vi har blivit bortskämda med rätt så fint väder på sista tiden! Är megatrött idag, ska ta det lugnt med plugget ett par timmar tänkte jag, slappa lite. Igår tappade jag ju mina vantar på bussen och nu såg jag att snälla mormor o morfar skrivit att det kommer ett par nya på posten. Hur gulligt är inte det? och då måste jag ju tacka Ulla också som nästan är en i familjen hon med, eftersom det nog var hon som stickat de. TACKAR TACKAR!
Ska slappa en stund till, sen tänkte jag bege mig till IKEA för min värmeljus är nästan slut. Jag eldar nästan jämt ljus nu när detär så mörkt och jag gillar verkligen deras doftljus! Ett hett tips så här i vintermörkret :)

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0