Det där stället alltså..

Japp, imorse begav vi oss iväg och möttes av en låååång kö in i varuhuset. Detta berodde på att vi kom dit tio minuter INNAN det öppnar, typiskt! Det gick rätt fort framtåt när de väl öppnat så det var lugnt ändå. Jag shoppade bara två saker: Tamponger och en epilator/ladyshave. Johan däremot gick loss rejält och kom hem med två fulla påsar med saker. Det var nog på tiden dock, han kände att det var dags att uppdatera och fylla på lite i hans garderob! Mycket fina saker :)

Jag hatar, verkligen hatar, att raka benen så jag provade epilatorn förut och var beredd på att börja gråta för att det skulle göra så ont. Men jag är nog superwoman för det var inte farligt alls, så jag är nöjd! Jippie :)

Nu ska jag gå och äta nåt, våfflor kanske...? Tjingtjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0