Den här jäkla datorn dårå...

Upptäckte imorse när jag startade datorn att skärmen var lite "grynig" typ. Och så när man kollar på bilder så ser det ut att vara tvärkass kvalitet. Det måste blivit något fel på skärmen antar jag! Fasen, jäkla dator. Det är ju inte så att man vill betala multum för reparation eller nåt, fattig student som man är! Varför kan inte en datorn bara fungera tills den ska kasseras för? Hur svårt kan det va egentligen...? Skitdator. Johan skulle i alla fall kolla på det när han kom hem.

Idag börjar jag ju sent, nice! Ska göra mig i ordning strax och börja plugga lite. Är grått och trist ute idag med, typiskt höstväder. Idag ska jag ta med mig träningskläder igen och träna efter skolan. Har lite träningsvärk men det är bara skönt! Då vet man att det ger någonting. Om jag skulle sätta igång kanske... Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0