Blir nog en tidig kväll ändå...

Tänkte ju att jag skulle plugga efter maten, men efter att ha ätit och pratat med mamma i telefon så är klockan redan tio! Får nog ta och borsta tänderna och krypa ner i sängen tror jag, är ju så trött. Beror nog mest på att det blir så mörkt fort nuförtiden. Usch, känner redan att jag börjar få träningsvärk i ryggen. Egentligen är det ju inte usch, utan det är ju sådär "ontskönt" på något sätt, man känner att man har uträttat någonting bra. Imorgon blir det dock vila och på onsdag träning igen. Ska försöka att inte slita ut kroppen så jag blir förkyld på en gång, som jag alltid blir annars! Men det är ju så kul när man känner att det ger resultat och man vill ju bara mer mer mer då! hehe. Jaja, dags för sängen :) Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0