Värre än en tjej för fasiken!

Herregud, idag åkte vi in till stan och skulle köpa jeans till Johan. Det var mycket lättare sagt än gjort kan jag lova! Vi var runt i några olika affärer och sen tillbaka igen, men tillslut hittade vi ett par som satt som ett smäck :) Men jag får väl erkänna att jag nog är kräsnare än Johan med hur hans jeans ska vara och sitta, haha. Så jag tar på mig lite av skulden att det tog så lång tid med!

Idag har det varit så sjukt fint väder, som en riktig sommardag! Vi köpte glass i skolan och satt på kajen och käkade lunch medan man njöt av lukten från havet, härligt :) Nu är det dags att plocka ordning lite här i vår stoooora skolåda och brunga lite ordning i den annars så röriga vardagen! Sen klockan nio sitter jag som vanligt bänkad framför ettan, Jajemän! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0