Vakna med the voice :)

Det är faktiskt rätt skönt att sätta på TV:n och lyssna lite när man dricker kaffe såhär på morgonen och vaknar till! Även fast jag egentligen inte lyssnar på den musiken annars. Men den är liksom sån här skön bakgrundsmusik, typ pysselmusik :)
I eftermiddag ska jag nog ta och sy i ordning kjolen jag köpte när jag var hemma, den kommer bli kanon :) LILA, med hög midja. Ska sy upp den och in den lite grann! Måste bara köpa träd i rätt färg, på vägen hem från skolan kanske? Det är i alla fall en Twist and Tango kjol om jag inte minns fel!
Ska pallra mig iväg till skolan snart, känns rätt så okej ändå om man tänker bort programmeringen. Igår var vi väldigt effektiva i min projektgrupp och fick hela CNC-programmet gjort vilket kändes helt wonderful! Idag ska jag ta med mig datorn och så ska vi kräva lite hjälp med Robot-programmet eftersom vi fattar NADA. Och då är det tur att det finns någon att fråga :)
Idag när väckaklockan ringde så var jag PIGG, hörde du det mor? Öppnade ögonen och sneglade mot fönstret som var öppet och såg en stripa med BLÅ HIMMEL, nice tänkte jag och gick upp. Alltså, klockan sju på morgonen var det sol och inte ett endast moln på himmelen! Hur glad blir man itne då? Lunch på kajen idag med, Jajemän :) Nee, nu får jag ta och lägga på en rem här, Ciao!

Kommentarer
Postat av: becca

Japp rätt :D mm shortsen är jättsöta :) hur fannd u min lilla blogg då (A)?

2008-05-08 @ 08:36:32
URL: http://vulnerablee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0