Vad är detta nu då?

Precis när jag blivit frisk så bröjar mitt öra krångla. Vaknade i natt och hade asont, ajaj. Ringde till vårdcentralen och fick åka till 11. Visade sig att jag hade någon infektion eller nåt och en blåsa på trumhinnan. Typiskt, just nu när man inte vill vara sjuk! Nu gick det massor med tid till det så nu ska resten av tiden läggas på plugg till tentan så jag förhoppningsvis klarar den. För övrigt så fick jag några tabletter som jag ska äta. De förstärker effekten av kaffe så man ska itne dricka kaffe för sent på eftermiddagen för då kan man inte somna. Sen blir man nervös och kan ha svårt att somna också. Toppen, jag har ju aldrig de problemen vanlligtvis innan en tenta eller så. Varför?? Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0