Tunisien någon?

Någon som vart i Tunisien och tycker det var okej? Är sugen på att åka dit, men dessvärre så vill inte min bättre hälft det. För mycket värme och för mycket araber i Egypten så han är nog mättad med sånt en lång tid framöver kan jag tänka mig, hehe :) Jag vill åka till något roligt lite spännande ställe som inte kostar en förmögenhet (student=taskig ekonomi) där det inte är svenska menyer på alla restauranger och svenska caféer. Något där man känner att man ABSOLUT inte är i Sverige. Det värsta är att de flesta ställen som är såna är typ långresor, men de får jag ta när jag är färdigutbildad och tjänar massor med pengar ;) Då ni, då ska jag lägga vartenda öre jag får över på skojiga resor, det bästa som finns!

BTW, sitter o solar på balkongen nu, VÄLDANS SKÖNT :) Ciao!

Kommentarer
Postat av: Becca

jaa verkligen :) allt bra med dig då? kommer du ifrån :)?

2008-05-08 @ 16:56:15
URL: http://vulnerablee.blogg.se
Postat av: Mickan

Känner en kompis som vart där, hon älskade det! :)

2008-05-08 @ 18:15:24
URL: http://wasbergs.blogg.se
Postat av: Sanna Hirsikangas

Hej. Vi var där förra året. Jag älskade det, Gustaf hata det. Han klarade inte av folket där, dom är ju väldigt på och tjatar och det är lätt att bli lurad. Jag älskar sånna ställen, marknader, värme och billigt. Hörde att du ska vara hemma när jag har examensfest, vore jätte kul om du kunde komma iaf en liten sväng :) Vore kul att ta upp kontakten igen, vi "lekte" ju ganksa mkt :) ha de bra. kram

2008-05-09 @ 08:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0