trött, förmodligen på väg att bli förkyld.

Usch, är hur trött som helst fast att jag sovit massor i natt. Börjar få ont i halsen och det brukar ju vara ett tecken på att man är på väg att bli förkyld! Hoppas att det inte är så, med tentor som är på väg och allt.
Idag köpte jag nya gardiner till vardagsrummet, det blev jättebra! Ska bara sy upp dem, har bara nålat än så länge. Men det tar jag någon dag när jag behöver paus i pluggandet eller när tentorna är klara. Bra blev det iaf :)
Nu ska jag nog ta en promenad, behöver frisk luft. Johan har köpt GTA så jag antar att han kommer sitta naglad framför TV-spelet nu. Är det inte det ena är det det andra! Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0