tröstkonsumtion? jag är väl för fan ingen mes!

Idag insåg jag det. Jag tror att jag tröstkonsumerar saker. Ungefär som andra tröstäter så tröstkonsumerar jag saker. Precis som jag gjorde i Oslo när allt inte riktigt var som det skulle. Nej, nu får det vara slut på såna här dumheter. Jag är väl ingen lite mes heller? Sluta upp med detta genast! Nu ska jag tänka både en och två gånger innan något planerat eller inte så fullt planerat köp. Dock så måste jag erkänna att denna månad, MAJ månad, har gått bra ur just den synvikeln. Det är gamla saker som kommer tillbaka. Tur att jag inser sånt här själv så jag slipper betala ännu mer för att gå till en psykolog som ändå säger samma saker som jag just insett. Dags för mat, pasta med någon svampsås tror jag det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0